wtorek, 18 czerwca 2013

Witam!

Uwaga, ostrzegam, to mój pierwszy blog!

 Czytałam mnóstwo innych, dlatego postanowiłam sama coś tam napisać. Jeśli coś Was będzie gryzło w moim opowiadaniu, to bardzo proszę o komentarze. A jeśli z jakichś powodów nie możecie napisać komentarza (nie każdemu się chce), to tutaj jest mój e-mail.
 Blog jest tym z typu "fanfiction" i jak sama nazwa wskazuje, będzie o One Direction. W szczególności o Harrym Styles'ie, każdego kto to przeczyta kocham najmocniej na świecie!





1 komentarz:

  1. Przeczytałam Twoje z pierwszych wpisów i sądzę,że jak na twój pierwszy blog idzie Ci bardzo dobrze.Jednak obawiam się,czy w Twoim opowiadaniu nie będzie tak miło i przyjemnie,bo chyba każdy lubi dreszczyk emocji. :) Jak brak Ci pomysłów na kolejne rozdziały,a chcesz czymś zaskoczyć zapraszam na ten blog. Krótki ale bardzo fajny. Wystepują w nim niesamowite zwroty akcji. http://harrystyles-fanfictionlovestory.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń