niedziela, 6 kwietnia 2014

No cóż...

 Moi drodzy! Chce mi się płakać, kiedy to piszę, ale... Skończone! Już koniec! Chciałabym podziękować serdecznie wszystkim osobom, którym chciało się komentować, które dopingowały mnie dalej. Dziękuję też pewnym osobom za to, że pojawiały się zawsze. Naprawdę wiele to dla mnie znaczy. Pisanie tego bloga było wielką przyjemnością, szczególnie z takimi czytelnikami. Ten blog nie potrwałby długo, gdyby nie WY! No i się poryczałam... A wiecie dlaczego? BO KOCHAM WAS JAK JASNA CHOLERA! Nie chcę was zostawiać, ale cóż. Jednak nie kończę całkowicie pisania, jak niektórzy wiedzą mam już nowego bloga. Mam szczerą nadzieję, że przejdziecie skomentować tam w paru słowach te nieliczne rozdziały. Zależy mi na tym, jednak... Nie jest on o 1D. Tak, zdecydowałam się już. Możecie mi już teraz tylko życzyć szczęścia! Bo ja wam tego życzę i czuję się jak na pogrzebie! KOCHAM WAS!
#nowyblog

8 komentarzy:

  1. Szkoda ze juz koniec, ale wszystko sie koedys konczy.
    Kocham ta historie i ciesze sie ze skonczyla sie szczesliwie ;)
    Sophie

    OdpowiedzUsuń
  2. Prima Aprilis się już skończył! A ja nie chcę takich żartów! Błagam... powiedz, że żartujesz, prawda!?
    Kocham cię<333333
    Eh...
    Nana

    OdpowiedzUsuń
  3. Pls pls zrób jeszcze epilog <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziesz jeszcze pisać. blog z 1D ?? Rozdziały bardzo mi się podobają .... zapraszam również. do mnie http://niallhappystory.blogspot.com/?m=1 mam nadzieję że napiszesz tego bloga z 1D <3 <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. :'( Smutno. Gabi

    OdpowiedzUsuń
  6. Troche smutno :'(...
    Ale dziękuje za takie cudne opowiadanie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten blog jest świetny <3 Dziękuje, kocham cie ;*

    OdpowiedzUsuń